Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2012 09:10 - НЕВОЛИ ЗА СМЯХ И ОКАЙВАНЕ
Автор: nomer1edno Категория: Забавление   
Прочетен: 2402 Коментари: 9 Гласове:
17

Последна промяна: 28.12.2012 11:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


.

.

.




Милена Ивановапреди 7 минути На 41 година съм и бях омъжена до преди 2 години.Съпругът ми е на 45.Работи много и аз му изсмуквах парите през всичките тези години с думите, че го обичам силно и безпаметно.Разбира се му изневерявах с ученици и студенти които тепърва започваха да събират материал в секса като наблягах най вече на запознанства от чата .На съпругът ми винаги му вменявах, че любовта минава през доверието.Това много върви за глупаците в БГ...един вид думички без смисъл....те и политиците така ви шибат вече 23 години по същата схема.И след като парите намаляха от страна на мъжа ми въпреки ,че го накарах да почне и втора работа от което отслабна, а за секс с него и дума неможеше да става....много ми стана гнусен така измършавял и с сенки под очите ,аз реших, че любовта си е отишла и му сервирах това с думите, че аз без любов немога да живея....това е патент само на нас БГ жените.Той ме погледна като обезумял и с днешна дата има вече три опита за самоубийство защото , го предадох с голямо настроение и замах....ми аз какво съм виновна, че мъжлетата в БГ вярват на думи ,а не на дела....сега имам връзка с момче на 21 година което се казва Миро.Страхотен сладур....много възпитано- интелигентно дете което хвърля по много и навътре с семето си в мен....каза ми, че страшно много го възбуждало с мен...все едно бил с майка си и било нещо различно от това да чука момиче на 20 години което пък прави баща му от своя страна защото пък на него му е омръзнало от лелки.Чудя се само дали Миро ще ми предложи брак и до края на дните си само мен да обича като дори съм готова да му родя дете.Много сам влюбена в него и искам да умра с него или малко след него защото аз без любов като всяка нормална с неадекватни реакции жена в БГ не мога да живея...
.......................
От нет - а
........................

Блогър с име СИЙЗЪНУИТЧ,боже какво име,
ме упрекна за гадната история и аз смених заглаието,
но коментарите и на двамата бивши съпрузи оставям -за поука,
 в какво време живеем...
.......................................................................




Гласувай:
17


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nomer1edno - Срещали сте такива жени,
27.12.2012 09:11
нали?
цитирай
2. paravankofivan1 - Е,сигурно сме срещали такива видни
27.12.2012 09:16
представителки на нежния пол!
цитирай
3. nomer1edno - Не всички са ощетени от природата
27.12.2012 09:33
като кака ти Миленка - някои жени получават и оргазъм...
цитирай
4. kostas - Ако разширим кръгозора ,тъй като става въпрос за явна курва с традиционен похват,бих искал да включа и
27.12.2012 10:54
мъжките курви ,т.н. травестити - педераси. Артистичният механизъм е еднакъв и при положение ,че не се осъзнаеш навреме (не опознаеш обекта в истинският му вид) разултатът е едентичен с "героя -45 г.наивник на средна възраст" Същата схема важи и в политиката ,и т. н. т.н. Весела Коледа !!!
цитирай
5. diamant1965 - :)))) Да бе, направо се хванах. . . ...
27.12.2012 11:37
:)))) Да бе, направо се хванах... :))) Бас държа, че това е писано от мъж, и то от мъж, яко разочарован от някоя жена, или жени.
цитирай
6. nomer1edno - 9 31 ОтговориНа Милена мъжът й...
27.12.2012 12:28

9 31 ОтговориНа Милена мъжът й
преди 1 час
Ооо, Миленке, как си? Аз откак се разведохме, направо се родих. Изведнъж се оказа, че изкарвам страшно много пари, които се чудя какво да ги правя. Чак сега си дадох сметка, че е по-добре човек да се осъзнае късно отколкото никога и да врътне кранчето. Инвестирах една добра сума в успешен бизнес и сега бера плодовете - имам две нови коли, имот на морето, ходя с 19-годишна манекенка (и я оправям където и когато си поискам) и дори ми остават кинти да пътувам в Европа всеки месец. Поздрави на Миро.
цитирай
7. tsvetanandreev - Тия двамата са ми много интересни!
27.12.2012 13:32
nomer1edno написа:

9 31 ОтговориНа Милена мъжът й
преди 1 час
Ооо, Миленке, как си? Аз откак се разведохме, направо се родих. Изведнъж се оказа, че изкарвам страшно много пари, които се чудя какво да ги правя. Чак сега си дадох сметка, че е по-добре човек да се осъзнае късно отколкото никога и да врътне кранчето. Инвестирах една добра сума в успешен бизнес и сега бера плодовете - имам две нови коли, имот на морето, ходя с 19-годишна манекенка (и я оправям където и когато си поискам) и дори ми остават кинти да пътувам в Европа всеки месец. Поздрави на Миро.

цитирай
8. seasonofthewitch - Чудя се как можа да публикуваш тази ...
27.12.2012 17:16
Чудя се как можа да публикуваш тази гнусна история,която заслужава забвение.
На теб поздрави!:)
цитирай
9. hristo27 - Огън, Миро, не остана!!! :)))
27.12.2012 17:45
Огън, Миро, не остана!!! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nomer1edno
Категория: Видео
Прочетен: 1362351
Постинги: 427
Коментари: 2484
Гласове: 14331
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031