Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2015 08:12 - РЕПТИЛОИДЪТ ЛЮБИМ
Автор: nomer1edno Категория: Новини   
Прочетен: 2153 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 07.09.2015 22:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



.


.


.

Това е част от стенограмата от интервю, което взех с рептилоида от женски пол – Ласерта. По време на нашата среща, тя ми разказа и показа невероятни неща. Твърдя, че това което ще прочетете е самата истина.
Динозаврите се превърнали в Рептили, управляват Земята чрез тайни общества?

Говорих с нея  повече от 3 часа , но по нейна молба публикувам само част от разговора. Цялото интервю е 49 страници, заедно с моите рисунки на Ласерта и нейната екипировка, но няма да ги публикувам без нейно разрешение.

Изпращам тази съкратена форма на четири мои приятели във Финландия, Норвегия, Германия и Франция и се надявам, че те ще го преведат на техния език  и то ще бъде прочетено от повече хора.
Рептили ходят сред нас

Бях свидетел на нейните „паранормални” способности - телепатия и телекинеза и заявявам, че това не са трикове. Нещо повече, аз бях в контакт с нейното съзнание и съм напълно убеден, че това което разказа по времето на интервюто е истина. Не очаквам, че ще ми повярвате без реални доказателства, но засега нямам разрешение за тях. Прочетете написаното и сами решете на какво да вярвате. Ще има нова среща между мен и Ласерта ( в същата къща в Швеция) на 23 април 2000 г. Може би тогава ще позволи липсващите  части от записа за бъдещите събития да стигнат до вас.

С уважение, Оле К. ; 8-ми Януари, 2000 год."
Ясновидката Олга Ускова: Бойко Борисов е рептил
image

............................................

image

===================



Гласувай:
6


Вълнообразно


1. kvg55 - Има хора с поведение на рептили, ...
08.09.2015 00:06
Има хора с поведение на рептили, маймуни,
овце, едър рогат добитък, пеликани, лешояди,
хиени, чакали и прочие.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nomer1edno
Категория: Видео
Прочетен: 1368742
Постинги: 427
Коментари: 2484
Гласове: 14331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930