Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2015 11:07 - А АКО СЕ ВЪРНА?- ИЗПОВЕД НА ЕМИГРИРАЛИЯ
Автор: nomer1edno Категория: Новини   
Прочетен: 5279 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

.

.

.

.

А какво точно мога да направя АЗ за страната си,
някой може ли да ми каже?

Да, мога да се върна,
мога да си намеря някаква работа,
мога да живея в България,
но с какво точно това помага на страната ми?

Мога дори да се опитам да създам собствена фирма,
но даже и да успея по някакъв начин
(за което всъщност се иска повече опит в България от този на хора,
заминали на 18 години да следват в чужбина),
с какво това ще помогне на страната?

Единственото, което ще постигна, е да вкарвам пари в държавния бюджет
под формата на данъци, които обаче няма да помогнат на страната ми,
а на тези, които ще ги похарчат за собствени нужди.
И каква точно е моята мотивация аз да работя,
за да може някой друг да има полза от това?
Но да кажем, че не ми пука за това в кои джобове потъват
                                  под формата на данъци
моите трудно изкарани пари.
Да кажем, че се интересувам само и единствено от това,
че АЗ имам достатъчно доходи да водя приличен живот.
Ще ми харесва ли този живот там?

Ще се чувствам ли добре в постоянния си страх,
че ако нещо в здравословен аспект ми се случи,
не се знае дали ще извадя късмет някой да се погрижи навреме
и адекватно за мен?

Ще се чувствам ли добре, знаейки че по улиците и пътищата
е пълно с ненормалници, за които правилата са само препоръчителни
и които се имат за най-способните шофьори на света
и като такива имат правото безнаказано
да карат както те смятат за добре?

Ще ми харесва ли някой ден като имам деца
те да получат образование със съмнително качество?

Ще ми харесва ли да живея в държава,
в която обикновения работещ данъкоплатец е един никой,
оставен на произвола на съдбата,
да се оправя както намери за добре?

Хората плащат данъци в България,
но тя не прави нужното с тези пари.

Тя не дава сигурност и подкрепа на данъкоплатеца,
не създава усещането че човек е защитен от престъпници,
че децата получават добро образование
                                         и перспективи след това.

Дори по-лошо –
човек трябва да се оправя сам.
НЕ САМО БЕЗ подкрепа от страна на държавата,
А ВЪПРЕКИ всички пречки, които тя му създава

И пак да се върна на въпроса –
аз какво точно мога да направя за България?

............................................





Гласувай:
11


Вълнообразно


1. merlin68 - Аз скоро си зададох един въпрос - ...
05.02.2015 22:13
Аз скоро си зададох един въпрос - какво е това "държавата"? Зададох си го покрай казуса с частната банка КТБ и гаранционния фонд който уж би следвало да гарантира изплащането на гарантираните депозити, ако някоя частна банка фалира. Е оказа се, че този фонд не можа да покрие влоговете само на една банка и то не можа да ги покрие с 3 млрд. лева! Но пък тогава стана ясно що е то "държава" - това оказа се е субекта който покрива откраднатите или прахосани от частници пари. Държавата се оказа, че е чувал в който милиони са длъжни да внасят, а няколко стотин човека по свое усмотрение могат да бъркат и вадят от него за неотложни собствени нужди.
Припомних си също така основното мото под което се създаде днешната "демократична държава", а именно - Държавата е лош стопанин. И начело на държавата от тогава застават хора повтарящи като мантра това мото. Ще рече, милионите имащи право единствено да внасят в чувала са лоши стопани, следователно на тях доходи не им трябват за да не ги прахосват. И ето я благородната роля на българските държавници които присвояват доходите на държавата за да могат да ги стопанисват отлично, еднолично, в собствена полза и за собствено благо.
цитирай
2. pando - Отдавна България не е държава
07.02.2015 20:38
А е територия, но все още нещо е останало за разграбване.А после?
И как може да бъде човек щастлив сред нещастни хора? Пенсия 80 евро,заплата 160 евро и цени 15% по скъпи от европейските. Това е кадифен геноцид.
На власт са изродите на България и прочее национални предатели...И техните ибрикчии(хор Бодър фашист в блога) получават хонорари ,за да им внушават ,че са нормални.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nomer1edno
Категория: Видео
Прочетен: 1370062
Постинги: 427
Коментари: 2484
Гласове: 14331
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930