Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2013 13:03 - ПАК ЗА ТРИМАТА МРЪСНИ ПИДАЛИ И КОЙ СИ НАЗНАЧИ ЦАЦАРОВ!
Автор: tsvetanandreev Категория: Новини   
Прочетен: 2207 Коментари: 2 Гласове:
17

Последна промяна: 09.07.2017 08:41


 

.

.

.


ГРОЗНА ПИЕСКА ЗА ТРИМА ПиДАЛИ ОТ НЕЗАВИСИМИТЕ ВЛАСТИ

Записи на Борисов,
Найденов и Кокинов
кацнаха в медиите Подателят е анонимен,
не е ясно дали са автентични 26 апр 2013 12:36    
image Бойко Борисов и Мирослав Найденов. Снимка: Impact Press Group

Аудиозаписи с разговори между бившия премиер Бойко Борисов,
ексземеделския министър Мирослав Найденов и градския прокурор на София
Николай Кокинов бяха разпространени от анонимен източник
на редакционните пощи на редица медии. 

Имейлите са изпратени от boykonaydenov@mail.ua.
Анонимният подател се представя като служител на СДОТО –
„един от тези, които ви подслушват“.
Той посочва, че е участвал в нерегламентирано подслушване
в началото на април тази година на среща между Бойко Борисов,
бившия министър на земеделието Мирослав Найденов
и градския прокурор на София Николай Кокинов. 

„На нея се обсъждаше какви са възможностите да бъде прекратено делото
за корупция, по което Мирослав Найденов е обвиняем, и куп други неща,
касаещи  държавата. За да отидем на тази „тренировъчна мисия“,
бяхме изпратени с обяснението, че е по разпореждане на Цветанов,
въпреки че министърът на вътрешните работи тази сутрин беше
Петя Първанова“, обяснява анонимният подател, който е подписал
писмото си като Бойко Найденов Кокинов. 

Разговорите съдържат нецензурни думи, все още не е ясно дали записите,
на които се чуват гласовете на Борисов, Найденов и Кокинов, са автентични.
Публикуваме изнесената стенограма без редакторска намеса. 

Николай Кокинов – градски прокурор на София: Добро утро.
Мирослав Найденов – ексминистър на земеделието и храните:
Аз съм се дегизирал
Н.К.: Дегизирал!? /към друг/ Вода, нищо друго не искам.
М.Н.: Отслабнал ли си?
Н.К.: Само умствено. Преследват ме.
Аз съм репресиран.
М.Н.: На една шейна, дет вика Шефа, са ни качили.
Н.К.: Ааа, качили, ма забраихте ма сичките.
М.Н.: Мене, ме най забравиха. Ама,...
Н.К.: Тебе не знам кой ти вади ножа. Сигурно ти приказват, че аз ти го вадя,
ама.....
М.Н.: Не? Той затва Шефа искаше, той затова ти се обади снощи...
Н.К.: Няма идея кво се случва в крайна сметка. Някой нарежда отгоре. 
Кой ти скача? Това ни е интересното.
М.Н. Не знам. Казах му на Шефа, той каза – Цецо. Мисля, че е Цецо.
За да има такава атака и то координирана атака....
Н.К.: Значи това го прави Главния. Еманципира ли се вече.
М.К.: Защото той /главния прокурор/ първия път като се изказа,
директно атакува и теб.
Н.К.:Кво да ти кажа.....
М.Н.: Цацаров казал на Шефа, че отдолу го натискат да ми повдигне
обвинения.
Н.К.: Крият от мен делото. Аз съм репресиран от всякъде.
Президента ми скача вече.
М.Н.: А той що?
Н.К.: Ми не знам. Щот сме били хора на Бойко. Не мога да разбера
кво се случва – кой от кои е ?
М.Н.: В събота и неделя бехме с Шефа и аз му викам,
че ще ми пишат постановлението за привличане. И той вика:
„Глупости как ще приличат?“. И в понеделник получих призовка.
Н.К.: Виж сега, началника си избра главен прокурор.
М.Н.: Знаеш ли кое е лошото, като са го разпитвали тоя Симеонов...
Влиза Бойко Борисов.
Б.Б.: Ебати ташака. Слави Бинев да има по-висок рейтинг от Костов.
Н.К.: Ха-ха-ха. А Кокинов да пише?
М.Н.: И после в дисциплинарката.
Н.К.: И после да.
Б.Б./към друг/: Дай една пура.
М.Н.: Марешки си е платил и днес е на първа страница на „Труд“ и „24 часа“.
Пълнят гушите на медиите.
Б.Б.: Поболяхте ме.
Н.К.:  А какво да кажа аз? Защо ми скача президента бе?
Бил съм твой човек.
Б.Б.: Той, ако е казал, че си мой човек, то тва е хубаво.
Н.К.: Хубаво, ама началника ми по друг начин го представя.
Б.Б.: В смисъл?
Н.К.: Ми каза,че президента му се скарал – докога ще ги търпиш тия...
Както се казва, не са хубави тия работи. Нещо, репресират ме...
Червените ме репресират.
Б.Б.: Кои са червените?
Н.К.: Хи-хи-хи. По принцип. Всички ме репресират. Янето ми скача.
Б.Б. За кое?
Н.К.: За енергийните дела. Гриза дървото. Ще кандидатствам за
апелативен прокурор.
Искам там вече да ходя.
Б.Б.: Къде е тва?
Н.К.: Апелативна прокуратура. Искам да ходя там вече.
Б.Б.: А София?
Н.К.: Не ми се седи тука повече.
Б.Б.: А този Джамбазов на кой е човек? Аз знам кой го е назначил.
Сашо Арабаджиев се е обадил на Филчев и го молят Станишев
и Първанов.
Н.К.: Той ми е градски, от Ямбол е, по-малък е от мене.
Малко гей си пада, ама....
Б.Б: Не малко, той си е откровен педерас.
Н.К.: Е да де, ама иначе си е добро момче.
Умно момче.
Б.Б: Всички педераси са умни по-принцип. И аз почвам вече да викам,
че съм пидал.
Н.К.: Хи-хи-хи.
Б.Б.:...за да мислат, че съм интелигентен. Кольо Филчев ми разказа
целата му история. Нали знаеш, той е като СД – като му щракнеш копче
и почва да разправя с години и с дати.
Н.К.: Е той Джамбазов, Бойко Найденов го взе. После и аз си го взех.
Б.Б.: Да не би и ти да обичаш така.....
Н.К.: Ми де да знам, не съм пробвал, Ама може и да е хубаво.
Знае ли човек на тази възраст.
Б.Б.: Е той не беше ли тоя, дето ходи да разпитва Овчаров в кабинета му?
Н.К.: Да, даже му се караха. А за Миро Найденов, мен тва дело ми го крият.
Б.Б.: Кой го крие?
Н.К.: Ръководството на прокуратурата.
Б.Б.: Кой?
Н.К.: Караш ме да говоря срещу началника си ли? Наблюдаващия прокурор
докладва всяка вечер на Боби Сарафов.
Б.Б.: Боби Сарафов е?
Н.К.: Ми докладва си, предполагам, че е по разпореждане на Цацаров,
щото тази дисциплинарка ми е голям чатал на врата. Всеки ме изнудва.
Б.Б.:  Апелативен по-хубаво ли е от Градски?
Н.К.: Ами по-високо е. Три граници са. Долу от Благоевград горе до Видин.
Обеща ми едно /да стане главен прокурор/ а то не стана.
Моя мандат изтича след три години. Няма какво да правя тука.
Освен това ще съм втора инстанция на СГП, а и не само на нея.
Б.Б.: А неговото дело /визира Миро/ как го виждаш като прокурор?
Н.К.: Ми никак не го виждам. Неговия свидетел, как се казваше, Симеонов,
пак е бил отбой. Казаха ми, че дръпнал си го бил нещо. Така ми казаха
от летището. Сериозно ти говора. Без неговите показания аз не виждам
кво има по делото. Имат само тия СРС-та на Калинка.
М.Н.: Те сега искат да привличат и Малена към мене.
Н.К.: /към Б.Б./ Не ми се подсмихвай, ти си го избра.
М.Н.: А по второто дело – това за пиарките. Там тая другата, Накова.
Н.К.: Братко дишат ти във врата.  Познай кой е от три пъти. Не съм аз.
Питай началника да каже.
Б.Б.: Кой?
Н.К.: Ти. Питай главния кво му се върти във главата. На мен не ми казва.
Изненадва ме непрекъснато. Днес ме бие, утре ме гали. Ето за това искам
да стана, Апелативен да отида.....Главния ми каза да разпънем като Христос
журналистът от Медиапул Борис Митов. И той е гей.И наркоман и гей.
Нали съм все главен бушон /към Бойко/ нещо взех да са уморявам.
Сериозно ти говора. Много ми идва. Удар след удар. Всеки ма цака.
Мъка ми е.....
Б.Б.: Роман мое ли си го ебе Джамбазов или не мое?
Н.К.: Според вестниците още един от заместниците ми е гей.
Б.Б.: Роман си е манаф малко.
Н.К.: Е приятелчета са си с Джамбазов.
М.Н.: Е то прихваща.
Н.К.: Не знам кво прихваща, но нещо съм нервен напоследък.
М.Н.: И на мене ми е същото.
Н.К.: Не е хубаво. Твойто си е тове, мойто си е мое.
М.Н.: Теб като прокурор те питам – при условие, че този си е променил
показанията, те не могат ли да го прекратат.
Н.К.: Могат.
М.Н.: Е що не го прекратяват. Нали такава беше уговорката?
Отиваш разпитват те и край.
Н.К.: Аз съм репресиран в момента. Нямам поле за изява.
Аз го питам Джамбазов той не ми казва нищо. Лъже ме. Знам. Според мене,
с ръка на сърцето, няма да издържи делото. А за другото дело,
за медийните поръчки, чух една клюка, която ако искаш ще ти я кажа,
ако искаш, няма да ти я кажа.
М.Н.: Кажи.
Н.К.: Предлагат сделка и май е приета от девойки, една от които е дамата,
с която живееш. Да свидетелства срещу тебе, за да не й повдига обвинение.
Б.Б.: Тоя не ти е проблем, тая ти е проблем.Още преди една година ти казах.
Н.К.: Е значи мисла в правилната посока.
Б.Б.: Проблем ти е тая, която може да те накисне по най-безобразния начин.
Така че отивай и се оправяй.
М.Н.: Аз там притеснения нямам.
Б.Б.: А ко тая, къде живее при мене ходи да ме топи, чия е вината?
Това което ти го казва човека...
М.Н.: Е то нали  е клюка.
Н.К.: Клюка ама.
Б.Б.: Ама има логика.
Н.К.: Отивам при началника си на репетиция. Не знам дали ще се върна.


Кокинов си тръгва. На тръгване предава на Борисов резултати
от прокурорски проверки преди да са обявени от прокуратурата.
Юристите ще преценят престъпление по кой текст от НК е извършил.

М.Н.: /към Бойко/ Значи Шефе, тя няма да ме издъни.
Марга е много близка с Калина. И след като я осъдиха за дипломата
тя пак се вижда с нея.

Борисов говори по телефона.
Б.Б.: С Бареков как беше?С тоя капут!
Борисов говори по телефона. Мълчанието на мутрите.
Б.Б.: Ще приказват срещу себе си.

Б.Б.: /към Миро/
Лудия не ти е проблем.
Тва ти е проблем,
щото са европейски пари.
..............
 

Аудиозаписите чуйте ТУК, ТУК и ТУК

..........................................................................




Гласувай:
18


Вълнообразно


1. neshin - !!!
18.12.2013 16:49
Истински, автентичен запис, щом наказаха Кокинов!
И този запис изяде на Мутрафона празната тиква!
Оттам главоломно му тръгна и падението!
цитирай
2. monaliza121 - Има още трима педали, които безч...
19.12.2013 12:51
Има още трима педали, които безчинстват в момента:(((
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tsvetanandreev
Категория: Регионални
Прочетен: 2144120
Постинги: 1365
Коментари: 4966
Гласове: 25791
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031