Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2012 16:05 - Ч Е С Т И Т О : БЪДЕЩА ЕВРОПА - НЕПУШАЧИ-ПЕДЕРАСТИ
Автор: nomer1edno Категория: Новини   
Прочетен: 14205 Коментари: 48 Гласове:
18

Последна промяна: 19.11.2012 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

.


.


.

Направо не ми се мисли какво ги чака хетеросексуалните,
хората,които нямат циганска,мюсюлманска,еврейска и друга жилка.

Само ще бъдат завряни в ъгъла ли или ще плащат допълнителни данъци
за "странно" поведение?

За тютюна легенди ще се разказват и лесбийки песни ще пеят.
Песни за минали времена,песни за минала слава...

.................................................................................................





Гласувай:
20


Вълнообразно


1. paravankofivan1 - А така,
31.05.2012 16:20
повтаряй за овластените педераси!!!
цитирай
2. podvodni - Знамето на педерастията е символът ...
31.05.2012 16:23
Знамето на педерастията е символът на движението "Ню ейдж". Самото движение е част от налаганият "Нов световен ред". А "Новият световен ред" не е предназначен за хора. Той е само за роби и роботи.
цитирай
3. addidi - Само с шест реда се класирате за н...
31.05.2012 16:45
Само с шест реда се класирате за най-тъпа хомофобска и расистка публикация на седмицата.
цитирай
4. seasonofthewitch - Само с шест реда се класирате за н...
31.05.2012 16:52
addidi написа:
Само с шест реда се класирате за най-тъпа хомофобска и расистка публикация на седмицата.

Ходи се грЪмни!:)

цитирай
5. paravankofivan1 - Само с шест реда се класирате за н...
31.05.2012 16:59
seasonofthewitch написа:
addidi написа:
Само с шест реда се класирате за най-тъпа хомофобска и расистка публикация на седмицата.

Ходи се грЪмни!:)


цитирай
6. paravankofivan1 - Злобата е черта в личността на слабо ...
31.05.2012 17:00
zafirov написа:
Злобата е черта в личността на слабо характерните и не образованите. Европа не е толкова хубаво нещо, но културата и правилата в някои отношения, включително забраната за пушене на обществено място са ок.

цитирай
7. paravankofivan1 - Двете педеруги съм
31.05.2012 17:02
ти ги заковал - да не избягат!
цитирай
8. nomer1edno - А аз
31.05.2012 17:04
какво да ги правя педеругите - от тях ме е гнус,а ти си ги "заковал",
за кво ми са???
цитирай
9. balkanec - Ходи се гръмни
31.05.2012 17:11
addidi написа:
Само с шест реда се класирате за най-тъпа хомофобска и расистка публикация на седмицата.


И не се връщай
цитирай
10. seasonofthewitch - nomer1edno, защо ме ядосваш дне...
31.05.2012 17:13
nomer1edno,защо ме ядосваш днес?:))))
Цун!:)Мисля си къде можем "да се скрием на обществено място" от утре и да изпушим по една хубава цигарка.М?:)
цитирай
11. addidi - Чудесно :) Сега ще си гледате ...
31.05.2012 17:16
Чудесно :)

Сега ще си гледате омекналия сеир на първа страница.
цитирай
12. seasonofthewitch - Мдам,със задоволство това ще правя.:)
31.05.2012 17:22
addidi написа:
Чудесно :)

Сега ще си гледате омекналия сеир на първа страница.

цитирай
13. kostas - Призивът “Излезте от черупките си!”, доведе до масова поява на безгръбначни. И до епидемия от мекотели
31.05.2012 17:42
Трудно намираме общ език – откъде да зная чий задник е близал езика, като натисна един педал, цяла какафония от педерунгели !!!
цитирай
14. raders - :)))))) Това ли е критерият? Значи ...
31.05.2012 17:56
:)))))) Това ли е критерият? Значи щом си непушач, си педераст - изумителна логика. Веднъж случайно чух един диалог между цигани на съседната маса: "Знаеш ли - вика единият - Салито станал педераст?"
"Защо, бе" - дзвери се другият.
"Ами не пие - отговара умникът- нито бира, нито ракия."
"Аха - ейййй!...."
"И Мустафата, и той педераст..."
" Не думай! От кога така?"
" Ами и той не пие..."
цитирай
15. paravankofivan1 - повтаряй за овластените педера...
31.05.2012 18:37
paravankofivan1 написа:
повтаряй за овластените педераси!!!

цитирай
16. paravankofivan1 - :)))))) Това ли е критерият? Значи ...
31.05.2012 18:38
raders написа:
:)))))) Това ли е критерият? Значи щом си непушач, си педераст - изумителна логика. Веднъж случайно чух един диалог между цигани на съседната маса: "Знаеш ли - вика единият - Салито станал педераст?"
"Защо, бе" - дзвери се другият.
"Ами не пие - отговара умникът- нито бира, нито ракия."
"Аха - ейййй!...."
"И Мустафата, и той педераст..."
" Не думай! От кога така?"
" Ами и той не пие..."

цитирай
17. zafirov - . . . Гейзер, имаш ли кураж да ми кажеш ...
31.05.2012 19:18
paravankofivan1 написа:
...

Гейзер, имаш ли кураж да ми кажеш мнението си лично?

ПП Моля автора на блога за извинение, изтривам си коментарите от темата и ще оставя този, покана към г-н параванков да се видим, ако има желание да дискутира.
цитирай
18. boyanmladenov - Че погледнете властта ни е само ш...
31.05.2012 19:35
Че погледнете властта ни е само швестери- президент, правителство, две-три кифли за уж украса...
Не съм хомофоб, да си го слагат там, все ми е тая; душевната педерастия е страшна.
цитирай
19. paravankofivan1 - Знамето на педерастията е символът ...
31.05.2012 21:12
podvodni написа:
Знамето на педерастията е символът на движението "Ню ейдж". Самото движение е част от налаганият "Нов световен ред". А "Новият световен ред" не е предназначен за хора. Той е само за роби и роботи.

цитирай
20. nomer1edno - Че погледнете властта ни е само ш...
31.05.2012 21:14
boyanmladenov написа:
Че погледнете властта ни е само швестери- президент, правителство, две-три кифли за уж украса...
Не съм хомофоб, да си го слагат там, все ми е тая; душевната педерастия е страшна.

цитирай
21. nomer1edno - . . . Гейзер, имаш ли кураж да ми кажеш ...
31.05.2012 21:14
zafirov написа:
paravankofivan1 написа:
...

Гейзер, имаш ли кураж да ми кажеш мнението си лично?

ПП Моля автора на блога за извинение, изтривам си коментарите от темата и ще оставя този, покана към г-н параванков да се видим, ако има желание да дискутира.

цитирай
22. nomer1edno - повтаряй за овластените педера...
31.05.2012 21:14
paravankofivan1 написа:
повтаряй за овластените педераси!!!

цитирай
23. tsvetanandreev - повтаряй за овластените педера...
31.05.2012 21:17
paravankofivan1 написа:
повтаряй за овластените педераси!!!

цитирай
24. dreadknight - По темата
31.05.2012 22:24
Никой не е длъжена да Ви диша дима, господа и дами. Досега не се съобразявахте с непушачите, едва ли и занапред ще го правите. Но сега ще имам пълното право ако ми димите на масата да Ви натикам цигарата в устата с огънчето напред...
цитирай
25. planinitenabulgaria - Усетил си
31.05.2012 22:27
накъде се завърта работата.
цитирай
26. анонимен - Питам питам и все отговор нЕма. . . ...
31.05.2012 23:17
Питам питам и все отговор нЕма... Къдееее ша пушааааат дупетатитеееее???? Да не би да излизат отвън за всяка цигарка,а???
цитирай
27. gothic - dreadknight
31.05.2012 23:31
dreadknight написа:
Никой не е длъжена да Ви диша дима, господа и дами. Досега не се съобразявахте с непушачите, едва ли и занапред ще го правите. Но сега ще имам пълното право ако ми димите на масата да Ви натикам цигарата в устата с огънчето напред...


Пиле шарено, а аз длъжен ли съм да дишам пушека от трошляка, който караш? А между другото, обръщал ли си внимание по колко народ имаше в салоните за непушачи до днес? Към 18,30 пих една бира в пицарията на Гарибалди с последните ми две цигари в заведение. И знаеш ли какъв беше резултатът Партер (пушачи) : Подземие (непушачи)? 12 : 0!!! Това да говори нещо? Освен това аз мога спокойно да прекарам три-четири часа в заведение, да хапвам или да пия без да пуша. Въпросът е кое ще е следващото, което ще ти попречи на теб и на подобните ти. А за цигарата и устата - по-добре не опитвай....
цитирай
28. zafirov - . . . Пиле шарено, като можеш да из...
01.06.2012 00:59
gothic написа:
...
Пиле шарено, като можеш да изкараш в заведение без цигара, защо си се размрънкало? Абсолютно с удоволствие ще проуча как да се свържа със съответните органи ако видя пушач на обществено място със запалена цигара. Това нещо да ти говори? А, отворко...
цитирай
29. apostapostoloff - Този, който не обича алкохола и
01.06.2012 05:06
чуждите булки, си е наистина чиста проба педераС! Тия, дето не пушат, съвсем сериозно смятат, идиотите му, че ще живеят повече от пушачите. Истината е обаче тази- пушачите живеят около 70 години, а непушачите- около... 70 години.
цитирай
30. kostadin - Никой не е длъжена да Ви диша дима,на автомобилчетата ...
01.06.2012 05:19
dreadknight написа:
Никой не е длъжена да Ви диша дима, господа и дами. Досега не се съобразявахте с непушачите, едва ли и занапред ще го правите. Но сега ще имам пълното право ако ми димите на масата да Ви натикам цигарата в устата с огънчето напред...


Че то една кола дава дим повече от 1000 пушача
А за натикването да се разберем -Кой където пръв свари ще го натовари
цитирай
31. gothic - zafirov,
01.06.2012 06:59
чудя се кой плаче за мляко....впрочем, освен че и снощи и сутринта си изпуших по една цигара на балкона, а освен това и правих секс със съпругата ми. Непосредствено преди цигарите. Проучи как да ме докладваш и за това....отворко.
цитирай
32. antivlaks - aman ot "mekoteli"
01.06.2012 07:04
zafirov написа:
gothic написа:
...
Пиле шарено, като можеш да изкараш в заведение без цигара, защо си се размрънкало? Абсолютно с удоволствие ще проуча как да се свържа със съответните органи ако видя пушач на обществено място със запалена цигара. Това нещо да ти говори? А, отворко...

Da , 4e si ...."kliukarka" ! Na tova mu vikat "pederaski nomera",za6toto ako be6e maj ,6te6e da doide6 i da poiska6 da ti obiasnia za6to pu6a!
цитирай
33. dreadknight - До 27
01.06.2012 08:28
Първо, така и не разбрах откъде накъде го реши това за колата. Или по сбърканата ти логика, който не пуши значи е беден? Странни заключения.
От друга страна пет пари не давам какво е съотношението пушачи-непушачи. Това е все едно да застана до теб и да правя нещо, което ти изключително много мразиш. Едва ли пушачите си давате сметка, но да дишаш дима на някой друг, когато ти самия не пушиш е едно от най-гнусните неща за един непушач.
Въпрос е на елементарно възпитание да не навираш грозните си навици в лицето на другите.
След като можеш спокойно да изкараш в заведението без цигара, защо не го правиш? Цигарата кара ли те да се чувстваш...? Как? Успокоява ли нервите? Подобрява ли кръвообращението? Какво всъщност получаваш от тази цигара?
И накарая - не само ще пробвам, ами и ако се съпротивляваш (моля те) ще намеря място и за кутията цигари барабар с запалката :)
цитирай
34. pin777 - Я да видим опушените мозъци на пушачите какво ще кажат по въпроса.
01.06.2012 09:07
Първо тея дето ги плюете от горе над нас, управляващите. От тях нищо не зависи. Играят по свирката на Европа /ЕС/. Правят каквото им кажат. Хубаво,лошо, в нормалните европейски държави се живее по-добре, да не ги изброявам, все още България не е сред тях. Защо е по-добре ? Защото имат закони, които се спазват въпреки свободния избор на всяка една личност,прослойка и каквато и да е по-голяма група от хора. Защо намесвам свободен избор. Заради хората , които казват, че им е нарушено законното право да избират. В случая да павкат цигарки. Нека си павкат. Въпроса е: Могат ли да си павкат, пувкат къде си искат ? Какво представлява свободния избор и трябва ли и може ли човек 'да се възползва' от него при всички положение. Сега мога да Ви дам на всички един пример: Убеден съм, че повечето от Вас ще кажат, че примера е неуместен. Замислете се. Дали е така ?! Аз обичам огнестрелните оръжия и обичам да стрелям с тях.
Дали е редно да изляза на улицата и да стрелям по където си реша. Обещавам. Няма да стрелям по невъоръжени хора и по такива, които не ме застрашават.
Дали примера ми ще бъде лош за деца и подрастващи ? Едва ли, ще бъде такъв екшън, че всеки от тях ще иска да бъде като мен. Как Ви се струва ? Неподходящ пример ? Оръжията убиват, цигарите също !
Отивам да запаля една цигара на терасата, че тоя психар дето ми пише на компа ме дразни. Дали ще запаля или не си е мой собствен избор ;)
цитирай
35. gothic - dreadknight
01.06.2012 09:30
dreadknight написа:
Първо, така и не разбрах откъде накъде го реши това за колата. Или по сбърканата ти логика, който не пуши значи е беден? Странни заключения.
От друга страна пет пари не давам какво е съотношението пушачи-непушачи. Това е все едно да застана до теб и да правя нещо, което ти изключително много мразиш. Едва ли пушачите си давате сметка, но да дишаш дима на някой друг, когато ти самия не пушиш е едно от най-гнусните неща за един непушач.
Въпрос е на елементарно възпитание да не навираш грозните си навици в лицето на другите.
След като можеш спокойно да изкараш в заведението без цигара, защо не го правиш? Цигарата кара ли те да се чувстваш...? Как? Успокоява ли нервите? Подобрява ли кръвообращението? Какво всъщност получаваш от тази цигара?
И накарая - не само ще пробвам, ами и ако се съпротивляваш (моля те) ще намеря място и за кутията цигари барабар с запалката :)



Цитат: "Първо, така и не разбрах откъде накъде го реши това за колата. Или по сбърканата ти логика, който не пуши значи е беден?" Я прочети пак и си помисли това ли е акцента или това, колко вредни вещества отделя автомобила ти. И готов ли си заради това да се откажеш от него. Всичко останало е лично твой проблем. Аз не ти набутвам моите убеждения. Ако можеш (съмнявам се) не го прави и ти. А самовереността е хубаво нещо. Но когато е премерена. Пожелавам ти в близките 5-6 години да намерш баланса. Успешен ден! :)
цитирай
36. kostadin - Първо, така и не разбрах откъде н...
01.06.2012 09:53
dreadknight написа:
Първо, така и не разбрах откъде накъде го реши това за колата. Или по сбърканата ти логика, който не пуши значи е беден? Странни заключения.
От друга страна пет пари не давам какво е съотношението пушачи-непушачи. Това е все едно да застана до теб и да правя нещо, което ти изключително много мразиш. Едва ли пушачите си давате сметка, но да дишаш дима на някой друг, когато ти самия не пушиш е едно от най-гнусните неща за един непушач.
Въпрос е на елементарно възпитание да не навираш грозните си навици в лицето на другите.
След като можеш спокойно да изкараш в заведението без цигара, защо не го правиш? Цигарата кара ли те да се чувстваш...? Как? Успокоява ли нервите? Подобрява ли кръвообращението? Какво всъщност получаваш от тази цигара?
И накарая - не само ще пробвам, ами и ако се съпротивляваш (моля те) ще намеря място и за кутията цигари барабар с запалката :)


Може и да не си наясно но отровните газове не са само смолитеи катрана.Както и да е Аз и пуша и кола карам Става въпрос, че за едно нещо не може ,а за други може зависи кой стой зад нещото.
От канабиса са правели хартията за вестниците в САЩ забранили са го като дрога ,защото започнали да правят хартия от дървета.Нещата са още по смешни ,ако знаеш ,че всички зелени растения съдържат никотин и особено добър е този в марулките Аз си суша такива листа и си ги павкам от както държавата се намеси отново при ценообразуването на тютюневите изделия.
Най - тъпите решения ги взема държавният апарат,но те и най- лесно се елиминират .
Това за колите го казах защото наивницитенепушачи си мислят ,че с този закон е станало нещо голямо .Нищо не е станало нас ни тровят от всякъде
цитирай
37. miuenski - до 34
01.06.2012 10:18
pin777,

те в "онези" държави първо май са си оправили доста по-важни неща като корупция, граждански права, кучешки ла*на по улиците, детска смъртност, обществен транспорт и още куп други, някои от които при тях са "оправени" десетки и дори стотици години преди да погнат пушачите

писна ми да ми давате за пример "нормалните" държави!!!
ние сме тук, в България, не сме там!
и не ми излизайте с номера, че видиш ли, ако не пушим в заведенията, ще станем нормална държава - това е най голямата глупост!

българин, бял, работещ(осигуряващ се 100%), пушач, ползващ обществен транспорт (с карта)

това е дискриминираната ми визитка
цитирай
38. demonwind - Изпуснал си
01.06.2012 10:53
пияндурниците и алкохолиците. Цигарите масово се забраняват, докато алкохолът се рекламира широко по телевизията. В Белгия е напълно нормално да седнеш зад волана кьор-кютук пиян - полицаи няма по улиците, а когато правят хайка за алкохол, от два километра се виждат предупредителни знаци - сиреч ако си пил, бягай по уличките... Още в първите дни тук щеше да ни отнесе пиян шофьор на пешеходна пътека - при опита си да излезе от колата и да ни се извини, просто се изсипа от нея... Е, ако те хванат, дупе да ти е яко, ама въпросът е да те хванат или да направиш беля.
За педерастите и чаршафите няма какво да говорим - пълно е. Както казва кумът ми - Дай на маймуната кокосов орех, за да ти го разбие в главата. Добре, че едни пичове - фенове на Ефрейтора - са се обединили от всички държави (и ЕС, и извън), та в тях ни е надеждата... ;)
цитирай
39. pin777 - 37. miuenski
01.06.2012 12:25
Е за това нямаме оправия. Когато има проблем за решаване винаги се намира някой да степенува по значение нещата и да дава примери за други по наболели проблеми. Другият вариант е да се коментира всичко друго но не и това, което трябва да се реши. Къде още да го напиша. Пушенето е порочна практика, лош навик започващ от лошия пример даван на деца и подрастващите ... Който е родител знае за какво става въпрос. Как да обясниш на детето си, че пушенето е вредно като ти самия пушиш пред него...
цитирай
40. kostadin - . . . . . . Как да обясниш на детето си, ...
01.06.2012 12:41
pin777 написа:
...... Как да обясниш на детето си, че пушенето е вредно като ти самия пушиш пред него...

С подходящ пример и любов.За да стане едно дете човек трябва двама възрастни да станат на маймуни
Моят син не пуши
цитирай
41. pin777 - kostadin
01.06.2012 12:49
Точно, това е практиката и при Сомалийските пирати. Иначе по принцип сте прав. Пушещия човек доста се различава от маймуната. А по процедурата. Пуша, но рядко, за да се почуствам и аз човек ;)
цитирай
42. miuenski - 39.pin777
01.06.2012 14:29
какъв проблем има(х)ме?

че се пуши? - то и след 1.06 ще се пуши

че се пуши в нощни клубове и дискотеки? - че там никотина е нааай-дребния(от гледна точка на закона) наркотик

че се пуши в заведения за хранене? - ок, не е приятно да смърди на цигари докато се хранят светците, съгласен съм, но пък на някои хора им е много приятно да пийнат един аперитив, да хапнат нещо вкусно, полято с чаша вино и накрая с най-голям кеф да запалят една цигарка/пура/лула/махорка (хора, които не са го правили няма как да разберат - ясно ми е)... от тук идва едно противопоставяне, което (б)е решено(о, какво чудо) от българският законодател (колкото и недостатъци и противници да имаше предишното решение на проблема/противопоставянето)
отделни салони
ако си с малко заведение решаваш - пушачи или непушачи
забранено за деца до 18г. да влизат в заведения за пушачи

не искаш да ти се дими докато се храниш? моля, заповядайте... салони, заведения... ако имаше проблем БЕ решен

за проблемите и степенуването им - цитирам: "Когато има проблем за решаване винаги се намира някой да степенува по значение нещата и да дава примери за други по наболели проблеми" - ДА, идва някой и този някой си плаща данъците в тази държава, за да се решават ВАЖНИТЕ проблеми, и този някой (визирам всички данъкоплатци в тази държава) има право да степенува проблемите за решаване - това се казва гражданско общество (това утопично и май никъде-не-видяно гражданско общество)

друг цитат: "Когато има проблем за решаване винаги се намира някой да степенува по значение нещата и да дава примери за други по наболели проблеми"

именно, само че за мен "други по наболели проблеми" е точно тютюнопушенето на обществени места

тази вечер съм на купон. прощален купон на едно заведение. The End.

цитирай
43. zaw12929 - "БЪДЕЩА ЕВРОПА - НЕПУШАЧИ- ...
01.06.2012 14:45
"БЪДЕЩА ЕВРОПА - НЕПУШАЧИ- ПЕДЕРАСТИ"

по тъпа мисъл не може да има. Дано се осъзнаете! Вие пушачите нямате срам, морал и съвест!!!! Както и пияниците! Ако можеха да пият само 50-80 грама и то не всеки ден... но не
Вие пък нямате мярка на приказките си! Загубих трима най близки, пушачи и много приятели си заминаха от този свят заради гадните цигари. Правете нещо полезно, а не да ни доказвате колко хубаво е да се пуши. Правете го на разрешените места и не причинявайте зло на другите...
цитирай
44. zafirov - Da, 4e si. . . . "kliukark...
01.06.2012 15:59
antivlaks} написа:

Da , 4e si ...."kliukarka" ! Na tova mu vikat "pederaski nomera",za6toto ako be6e maj ,6te6e da doide6 i da poiska6 da ti obiasnia za6to pu6a!

Що пък ще искам обяснение от теб неграмотник? Ще искам обяснение защо пушиш ако имам права на инспектор, аз нямам и не ми е в правото да търся обяснения. Но ми е в правото да сигнализирам съответните органи и да представя доказателства, свидетели и всички реквизити съгласно закона. А ако една цигара ти е мъжеството, може да ми посегнеш - за да имам право на реципрочна самозащита. Ще ми оправиш деня, честно.
цитирай
45. zafirov - чудя се кой плаче за мляко. . . . вп...
01.06.2012 16:10
gothic написа:
чудя се кой плаче за мляко....впрочем, освен че и снощи и сутринта си изпуших по една цигара на балкона, а освен това и правих секс със съпругата ми. Непосредствено преди цигарите. Проучи как да ме докладваш и за това....отворко.

Щом си е у вас, мен не ме е грижа. Грижа ме е когато седна в заведение, в залата за непушачи, някой да запали на съседната маса. Грижа ме е, че съм бивш пушач и в следствие астматик. Грижа ме е това, че не мога да отида на заведение и нощен клуб да се забавлявам с приятели, защото покрай пушачите се продава повече пиене и съответно всичко ставащо за посещение е за пушачи. Грижа ме е, че намериха начин да заобиколят изискванията за разделение на залите, за вентилацията, за каквото се сетите още, за да угодят на мрънкащите пушачи. Мрънкащи, защото отказват да осъзнаят, че навика им вреди на всички околни непушачи, за разлика от пиенето на алкохол, което е наистина чисто личен избор и не вреди на хората наоколо. А довода за това, че непушачите сме мечтаели да живеем по-дълго от пушачите няма да коментирам въобще, не се смятам за абсолютен тъпанар да вадя от девет дерета вода, за да оправдая очевадна простотия.
ПП За хората с ума си: не осъждам пушенето, всеки има право и личен избор, но не и да вреди на околните с личния си избор. Иначе и аз обичам един спорт, но ако започна да го практикувам не на местата за целта защото имам право на избор, не мисля, че ще има щастливи пушачи от това право.
Със здраве на нормалните и майната им на крайните.
цитирай
46. miuenski - ГРИЖА
01.06.2012 17:01
zafirov написа:
1... Грижа ме е това, че не мога да отида на заведение и нощен клуб да се забавлявам с приятели, защото покрай пушачите се продава повече пиене и съответно всичко ставащо за посещение е за пушачи...

2... за разлика от пиенето на алкохол, което е наистина чисто личен избор и не вреди на хората наоколо...

3...Със здраве на нормалните и майната им на крайните.


1.грижа ли те е за хилядите хора които ще останат без работа/фалират като резултат от този закон?
явно пушачите се забавляват по-добре : )
не може да се твърди, че в заведенията за непушачи не се продава алкохол, нали?

2. Това го кажи на родителите на някое дете, убито на пътя от изрод с Х промила в кръвта

3. съгласен!
цитирай
47. pin777 - Аз като ви казах, че нищо не зависи от нашите депутати.
01.06.2012 19:58
Не ми повярвахте. Хората им дават препоръки, ама няма кой да ги чете. Щели да пушат навън да давали пример. Ами да вземат направо по детските градини и училищата да покажат. В нормалните държави не се пуши в училища,детски градини, градинки и т.нт с цел да не се дава лош пример на подрастващите. Не заради това, че ще замърсят въздуха пред градинките...
цитирай
48. antivlaks - :)))
02.06.2012 18:46
"Ще ми оправиш деня, честно"

Zna4i ,osven kliukarka si i mazohistka!

Moje da sam zaklet pu6a4 ,no vse o6te prodaljavam da se gmurkam (na 56 godini sam)!
Taka ,4e moje da ti "opravia denia" !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nomer1edno
Категория: Видео
Прочетен: 1362419
Постинги: 427
Коментари: 2484
Гласове: 14331
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031